Камітэт дзяржаўнага кантролю з 23 па 25 студзеня 2023 года праводзіць "гарачую" лінію па пытаннях захавання тэрмінаў і якасці выканання заявак грамадзян, накіраваных у кантакт-цэнтры 115 і інтэрнет-партал "Мая рэспубліка 115.бел".
Грамадзяне могуць паведаміць аб фактах нездавальняючай арганізацыі прыёму заявак па пытаннях ЖКГ (напрыклад, працяглым чаканні адказу аператара), парушэннях устаноўленага парадку і тэрмінаў, неналежнай якасці выканання заявак (ліквідацыі прэтэнзій), неабгрунтаваным зняцці іх з кантролю.
Таксама можна праінфармаваць аб праблемных пытаннях уборкі тэрыторый (у тым ліку прыдамавых і парковак), расчысткі іх ад снегу і наледзі, апрацоўкі процігалалёднымі сродкамі.
Інфармацыя па гэтых пытаннях будзе прымацца на кароткі нумар Камітэта дзяржкантролю №191.
Усе навіны